четвер, 30 травня 2019 р.

Маркетинг в соц.мережах допоможе розвитку перекладацького бізнесу



Більшість компаній в сучасному світі потребують професійних перекладацьких послуг через конкуренцію на міжнародному ринку і, звичайно ж, тому, що в світі існує більше 69 тис. мов. Організації, що працюють в юридичній, медичній, політичній галузях і ще в безлічі сфер, мають потребу в послугах перекладачів. Люди також все більше прагнуть осягнути нову мову, що дає прекрасну можливість для розвитку перекладацького бізнесу. В останні роки перекладацький бізнес значно розширився і став хорошим джерелом доходу.
Маркетинг, з іншого боку, може здійснюватися різними способами, і маркетингова стратегія, яка зараз набирає популярність, а саме - залучення соціальних мереж, може принести велику користь для бюро перекладів. Прикладом впровадження цієї стратегії є розміщення реклами на популярних сайтах, таких як Google, Yahoo, Facebook, Alta Vista і т. д. Спосіб, який з'явився пізніше - відповідати на питання через Quora. Отже, реєстрація в соціальних мережах допоможе значно розширити перекладацький бізнес.
Є кілька простих стратегій, яким ви повинні слідувати, починаючи займатися таким видом маркетингу. Наведений нижче приклад допоможе вам зрозуміти ту проблему, яка переслідує багатьох, і знайти її рішення. Ви також побачите, як соціальні мережі можуть допомогти вам розвинути професійну діяльність вашого бюро перекладів.
Продукт культурної індустрії Великобританії не прижився на ринку Китаю тільки через проблеми перекладу. Китайці, в свою чергу, скористалися допомогою соціальних мереж, таких як Durban, що містять важливу інформацію, наприклад, про тонкощі та особливості культури китайських читачів. Британські письменники у великій кількості розміщують свої популярні твори в Durban, а також мають величезну кількість шанувальників. Отже, комерційно доцільно орієнтувати видавців на клієнтів, які можуть ідентифікувати різних британських письменників. Це говорить про те, що британські видавці та письменники можуть обговорити можливі шорсткості, які виникають під час впровадження продукту серед населення Китаю, за допомогою соціальних мереж, таких як Durban.
Маркетингові стратегії використання соціальних мереж, безумовно, можуть істотно розширити межі вашого перекладацького бізнесу. Проте, успіх не приходить відразу. Нижче перераховані деякі такі стратегії, які можуть допомогти вашому бізнесу рухатися і розвиватися в правильному напрямку.
1. Виберіть правильну віртуальну платформу. Існує дуже багато хороших платформ, таких як Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Quora і інших сайтів, таких як About.me, Pinterest та Vizualize.me. З першими легше щось створювати і потім оновлювати. Для початку добре використовувати 3-5 платформ, з якими вам зручно працювати. Запуск 8-10 платформ одночасно явно не дуже хороша ідея, особливо якщо ви не можете управляти ними і регулярно їх оновлювати. Не варто створювати одноманітний нудний профіль, який зовсім не оновлюється, тому що, якщо не привносити щось нове в платформи на основі соціальних мереж і не оновлювати їх, ви в кінцевому підсумку завдасте шкоди репутації та ідентичності вашого бренду.
2. Зв'язок з цільовим ринком. Ви, як маркетолог, краще за всіх знаєте, яку інформацію нести в маси. Підписники зазвичай відписуються від сторінки з двох причин: по-перше, нудний одноманітний профіль, і по-друге, ваші та їхні інтереси не збігаються, тобто, ви не розміщуєте ту інформацію, яка була б їм цікава. На щастя, ви можете вплинути на обидва ці чинники. Вибір правильного стилю і орієнтація на унікальну індивідуальність вашого бренду і перекладацьких послуг - саме те, що потрібно. Створіть співтовариство людей, які поділяють ваші інтереси і готові до спілкування.
3. Підтримуйте заданий імідж ресурсу. Пам'ятайте, що ви нічого не продаєте - ви просто залучаєте інших людей, ділячись з ними інформацією, створюючи оригінальний і корисний контент. Отже, вам необхідно підтримувати той імідж ресурсу, який ви спочатку створили. Уникайте надмірного маркетингу, оскільки це може негативно вплинути на подальші перспективи розвитку.
4. Слідкуйте за простотою оновлень. Насправді, немає ніяких конкретних обмежень за кількістю символів, що використовуються при публікації оновлення. Проте, ваш контент повинен охопити основну тему, щоб підігрівати цікавість людей.
5. Використовуйте зображення. Зображення та відео привертають увагу підписників більше, ніж просто текст. Не забудьте використовувати відповідні кольори. Логотипи, бренди і інші елементи дизайну також можуть максимізувати результати маркетингової стратегії.

6. Контролюйте аккаунт в соціальних мережах. Хороша стратегія, яка, безсумнівно, змусить вас рухатися в правильному напрямку, полягає в щоденному, щотижневому або щомісячному моніторингу профілю вашого бюро перекладів в соціальній мережі. Щотижневий або двотижневий моніторинг є найбільш зручним варіантом. Існує безліч популярних і безкоштовних інструментів управління соціальними мережами, які охоплюють кілька платформ і представляють щотижневий звіт, де аналізується зацікавленість і соціальна ефективність ваших підписників. Деякі з цих інструментів мають два плани - безкоштовний і розширений, але за певну суму. Отже, ви самі можете вибрати, який варіант використовувати і скільки ви готові вкласти коштів.

Немає коментарів:

Дописати коментар