субота, 10 серпня 2019 р.

Використання соціальних мереж для спілкування



Соціальні мережі - це потужна платформа, яка пов'язує не тільки окремих людей, а й різні галузі бізнесу між собою, галузь бізнесу з клієнтом, роботодавця з потенційними працівниками тощо. Отже, в сучасному світі ви не можете ігнорувати соціальні мережі. Ці платформи можуть бути досить корисні, якщо ви використовуєте їх як ефективний маркетинговий інструмент для просування вашого бізнесу. Крім цього, ви також можете отримати ряд переваг, про які, можливо, раніше і не думали.
Такого роду «інструменти» корисні для всіх, навіть для перекладача, який шукає світле майбутнє в області перекладу, працюючи в бюро перекладів. Це підвищить Вашу репутацію та імідж в цій галузі. Часто перекладачі використовують піар-діяльність для підвищення своєї репутації. І піар, і соціальні медіа корисні для професіоналів бюро перекладів.
Використовуючи соціальні платформи, Ви (як перекладач) можете отримати наступні переваги:
• Спілкування з потенційними клієнтами;
• Публікація останніх оновлень стандартів перекладу, мови або новин про культуру цільової країни;
• Поширення інформації про Ваші успіхи або досягнення;
• Отримання безмежних мережевих можливостей;
• Отримання збільшеного трафіку як для професійного профілю.
Отже, Ви повинні почати використовувати ці платформи з розумом, щоб скористатися такими перевагами. Ось кілька порад, яким Ви повинні слідувати, щоб правильно розвивати свою професійну кар'єру на подібних платформах:
1. Створення профілю
Перш за все, важливо працювати над створенням профілю. Профіль, який Ви створюєте, повинен бути професійним. Наприклад, Ви налаштовуєте свій обліковий запис в твіттері. Тут Ви отримаєте можливість синхронізувати контакти з інших медіа-платформ і Вашу електронну пошту. Як правило, експерти рекомендують синхронізувати тільки ті контакти, які мають відношення до індустрії перекладів.
2. Спілкування
Прийшов час поспілкуватися в ЗМІ. Після створення профілю Вам потрібно буде підписуватися на людей і робити так, щоб вони теж підписувалися на Вас. Тому, перш за все, Вам потрібно вибрати міжнародне бюро перекладів, цільову компанію, мовну організацію, колег або перекладацьку агенцію, яка вас цікавить найбільше. Потім знайдіть їх профілі і підпишіться на них.
3. Розповсюджуйте новини
Ці інструменти надають Вам відмінну платформу для обміну своїми почуттями, досвідом та ін. Отже, щоб підтримувати взаємодію з іншими людьми, Ви можете розповісти про те, що відбувається у Вашому оточенні або у Вашій кар'єрі. Часто люди діляться інформацією про своїх поточних проектах, семінарах або майстер-класах, які вони відвідують, та інші суміжні матеріали.
4. Хештеги
Використання хештегів є відмінним джерелом залучення нових людей на соціальних платформах. Хештеги схожі на ключові слова. Ви можете використовувати їх в своїх повідомленнях і виділити їх для тих, хто має відношення до Вашої галузі. Ви навіть можете зв'язатися з такою компанією, яка займається перекладом й апостилем документів у Києві#translation_services #translation_agency #translation #language #translator #certified_translation #notarized_translation #apostille -  як відомо, є популярними хештегами для перекладу.
5. Знаходьте і дізнавайтеся
Як вже говорилось раніше, обмін інформацією різних типів може допомогти Вам підвищити зацікавленість і популярність. Але поки Ви ділитеся всім тим, що Вам відомо, Ви також можете ділитися чимось новим для Вас і новим для Ваших підписників. Таким чином, пошук такого контенту і обмін їм не тільки збільшить Вашу популярність, а й допоможе Вам і Вашим підписникам дізнатися про щось нове і інноваційне.

Постійні зусилля завжди ведуть до успіху за умови, що Ви дотримуєтеся необхідної стратегії. Отже, розумне використання соціальних мереж повинно бути у Вашому списку пріоритетів. Компанії та установи дізнаються про Ваш талант, знання та досвід, а також, хто знає, можливо Ви зможете отримати знання в сфері перекладу документів, просто сидячи у себе вдома через ці соціальні платформи. Тож, сміливіше!

Немає коментарів:

Дописати коментар