пʼятниця, 11 жовтня 2019 р.

Мовні курси для компанії


Правила узгодження цілей мовних курсів у вашій компанії
Людям потрібні цілі для просування. Отже, економічно-вигідні  мовні курси повинні, як і будь-яка інша діяльність в компанії, орієнтуватися на результати, які можна регулярно оцінювати. Але щоб ці результати мали значення, ці цілі повинні бути одночасно цільовими, мотиваційними та резонними.
Для економічно-вигідних мовних курсів: встановити цілеспрямовані цілі
Мовні курси компанії завжди повинні бути частиною ділової перспективи підвищення продуктивності чи якості пропонованої послуги. Також рекомендується консультуватися з персоналом, відповідальним за працівників для яких призначений курс. Угода визначає зміст, який повинен бути включений для учасників тренінгу. Взагалі, очікування в курсі є неоднаковими, якщо курс призначений для команди прийому в готелі (хостес) або для інженерів, що обмінюються електронними листами з головним офісом. Потім цю інформацію потрібно буде надіслати вчителю, розуміючи, що очевидно нерозумно планувати мовний курс, де учні бачать лише те, що потрібно для виконання своїх завдань: граматична основа є частиною загальної основи, яку кожен студент має розвивати, щоб розвивати свої мовні навички.

 Для залучених працівників: пропонуйте мотиваційні цілі
Раніше ми говорили, що людині потрібні цілі, але вони також потребують мотивації. Навчитися тому, що не дуже хочеться, завжди буде складним завданням, а часто і неможливим (ми всі пройшли школу та тести з алгебри/історії/граматики/німецької мови – дивлячись на те, що стосується Вас). Хороший менеджер знатиме, як мотивувати учасників португальського курсу, показуючи їм перспективи спілкування та людський розвиток, що відкривається перед ними: «Через рік я хочу, щоб ви змогли вести бесіду з нашою філією в Ріо, навіть якщо це дуже простий діалог”.
Для серйозного планування: домовитись про цілі
Очевидно, що обіцяти новачкам, що, пройшовши курс китайської мови, вони вільно володітимуть мовою Конфуція вже через шість місяців, це, може й, мотивує, проте явно нереально. Одним з найважливіших аспектів підготовки внутрішнього мовного курсу є, не дивно, діалог з викладачем (або, до нього, інститутом). Професіонали знають, скільки годин викладання та/або практики потрібно для досягнення певного рівня. Виходячи з цього, можна домовитись про завантаження курсу на тиждень, тривалість курсу, періодичність тестів та цілі, що підлягають оцінці. Цей план слід потім уточнити, персоналізувати та, ймовірно, виправити, коли вчитель встановив контакт з учнями.

Немає коментарів:

Дописати коментар