понеділок, 21 жовтня 2019 р.

ВЕЛИКОБРИТАНІЯ: Як фінансові перекладачі можуть і повинні втручатися у боротьбу з корупцією


Професійні лінгвісти, які працюють у сфері фінансових перекладів, можуть і повинні втручатися у боротьбу зі злочинами, такими як корупція, відмивання грошей та крадіжка даних. Їх участь у розумній ретельній обробці при перекладі делікатних документів іноземною мовою може відбуватися переважно на п'яти рівнях: попередній огляд документів, інформація про їх походження, перевірка фактів, знання методів LBC та відповідність стандарту BSI10500.

ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРЕГЛЯД ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕКЛАДУ
У статті, опублікованій в газеті BCC, Девід Кларк пояснює, що перша обережність, яку потрібно вжити, - це "не ставити воза перед конем". Часто виникає сильна спокуса почати з повного перекладу всіх документів перед вивченням перекладацького вмісту. Але це може викликати значну трату часу, а також зайві витрати. Навпаки, кращим є структурований підхід до ризикованого перекладу, який базується на співпраці між професіоналами фінансового відділу та спеціалізованими службами фінансового перекладу: процес починається з огляду документів іноземною мовою з метою виявлення можливих спроб шахрайства. Наприклад, якийсь менеджер з відповідності зможе виділити найбільш релевантну інформацію, а також потенційно підозрілі елементи. Потім ці дані будуть перекладені як пріоритетні, і їх аналіз, перш ніж перекласти решту документації, дозволить усвідомлено прийняти рішення та заощадить час і гроші.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДЖЕРЕЛО ДОКУМЕНТІВ
Перекладача слід також заохочувати використовувати свою галузеву експертизу та місцеві знання, щоб дізнатися про джерело документа та джерело матеріалу. Перекладачі також можуть бути доручені визначити, витягти та вивчити певні ключові дані. Ця процедура додає додатковий та незалежний крок до належної ретельності та детального огляду. Однак, щоб переклад документів вважався дійсним, він повинен бути засвідчений перекладачем або компанією з фінансових перекладів.
ПЕРЕВІРКА ФАКТІВ
Ще один крок - перевірка фактів. Цим буде займатися відповідальний менеджер з дотримання правил, але тут можуть бути корисні й навички лінгвіста. Їх знання місцевого ринку, а також їхні аналітичні та дослідницькі навички можуть допомогти виявити порушення, які можуть свідчити про будь-яку підозрілу активність у документах чи розмовах. Особливо це стосується фази знайомства із замовниками (KYC). Аналогічно такі коментарі можуть бути зроблені у разі повідомлення під час огляду та первинного перекладу документа.
ЗНАННЯ МЕТОДІВ LBC
На останок, професіоналам у боротьбі з відмиванням грошей та їх утриманням, працівникам з питань взаємодії з клієнтами та лінгвістами слід пройти навчання для розуміння конкретних ризиків, пов’язаних із багатомовними документами, та ефективної мінімізації цих ризиків. Було б добре, якби знання, що знаходяться в цих рамках, включали інструменти розслідування та методи, якими користуються працівники правоохоронних органів, приклади кращих практик та прикладів, яких не слід дотримуватися, та кримінальні типології, що описують спроби обійти антикорупцію та протидії боротьбі з протидії відмиванню коштів.
ВІДПОВІДНІСТЬ СТАНДАРТУ BSI10500
Стандарт британської боротьби з хабарництвом сертифікат BSI10500 став неминучою формою сертифікації, особливо для британських компаній, які працюють за кордоном та які хочуть забезпечити адекватність їхніх процедур проти хабарництва. Хоч насправді є факт, що цей стандарт є специфічним для британського законодавства, прихильні компанії забезпечать свою відповідність у всіх своїх операціях та у всіх юрисдикціях. Для цього важливою є надійна послуга фінансового перекладу. Дійсно, старанність у цій галузі, особливо в юридичних та фінансових операціях за кордоном, повинна включати те, чого можна уникнути мовою, оскільки дезінформація чи погана комунікація часто є джерелом міжнародної злочинної діяльності.
Добре підібраний відповідальний персонал та постачальник мовних послуг є важливими для боротьби з шахрайством та корупцією. Врахування ризиків, пов'язаних з мовою, є вирішальним у цьому плані.

вівторок, 15 жовтня 2019 р.

ПЕРЕКЛАДАЧ? НЕМАЄ ПОТРЕБИ..?


"Перекладач? Не потрібно, я двомовний. "Ви не можете уявити собі кількість людей, які використовують цей аргумент, щоб відхилити чи ігнорувати свої потреби в перекладі. 
В наших пошукових роботах це становить, можливо, третину пояснень щодо відмови. Коли я маю справу з таким типом відповідей, дуже часто я відповідаю електронною поштою з деякими аргументами, які, на мою думку, є досить сильними, щоб змусити мого клієнта подумати двічі. Часто мені здається, що мої слова потрапляють на глухі вуха.
ЧИ ТИ ДОСТАТНЬО ДВОМОВНИЙ, ЩОБ МОЖНА БУЛО ЗРОБИТИ ПЕРЕКЛАД?
Я часто переключаюся з французької, англійської та іспанської на вже названу мову. У роботі бюро перекладів нічого виняткового, це мінімальний мінімум. Мої електронні листи написані цими мовами з більш-менш правильно. Насправді важко переводити всі наші комунікації щодня. Але обмін електронною поштою залишається простим і повторюваним, коли відомо, як правильно їх формулювати, достатньо добре знання граматики та робоча пам’ять.
Просте запитання, скільки слів, на вашу думку, ви знаєте рідною мовою? Відповідь: 2 000, 3 000, 5 000, 10 000? Насправді це не має значення. Справжнє запитання: чи ви справді знаєте стільки слів мовою, з якою ви претендуєте на двомовність? І ви думаєте, що ви оволоділи тонкістю граматики та мови рідної мови, щоб забезпечити професійний переклад? Давайте будемо чесними, будь ласка.
Насправді ж, ти не двомовний, ти вільно володієш мовою. Відповідно до пояснень, знайдених у архівах Вікіпедії, людина є двомовною, коли вона здатна «ідеально виразити себе без будь-яких переваг на будь-якій мові».
Чи хочу, щоб мій клієнт бачив помилки чи неправильні переклади в своїх перших спілкуваннях зі мною? Я не знаю, а що до тебе?
Візьмемо мене в приклад. Хоча я і володію цими мовами, мені не спадає на думку писати цю статтю в блозі французькою чи іспанською мовами, хоча цільова аудиторія набагато ширша. Чому? Просто тому, що я цілком не опанував ці мови (і, звичайно, ніколи не зможу), і цей матеріал є надто важливим. Якби я зробив переклад статті або безпосередньо написав її однією з цих мов, я б, безумовно, мав помилки в тексті, неправильно висловився в одній точці та не розвинув думку в іншій. Це все ще веб-сайт, один з моїх перших засобів комунікації між мною та моїм клієнтом. Чи хочу, щоб мій клієнт бачив помилки чи неправильні переклади в своїх перших спілкуваннях зі мною? Я не знаю, а що до тебе?
З РІВНЕМ 940 В TOEIC Я ЗНАЮ, ЯК ПЕРЕКЛАДАТИ!
"В будь-якому випадку, мій рівень TOEIC становить 940", кажете ви мені! TOEIC або "Тест на англійську мову для міжнародного спілкування" - це, щоб не порочити його, тест на придатність для загального використання англійської мови у щоденному контексті. Це абсолютно не дає можливості нічого перекладати. І це не говорячи про те, якщо мова йде про встановлену або високотехнічну мову. А як щодо стилю? Як ви вважаєте, чи можете ви відтворити розмовний стиль чи ділову мову, що необхідні для професійного перекладу?
Якщо у вас є батьки двох різних національностей і вони прожили у відповідних країнах протягом кількох років, у вас буде лише одна рідна мова. Подобається це вам чи ні, ви ніколи не зможете розмовляти однаково як англійською, так і французькою, ніколи.
Тепер, коли ви розумієте різницю, чи чесно ви думаєте, що можете самі правильно перекладати документи? Або ще гірше, попросити практиканта здійснити переклад… Коли мова заходить про такі ситуації, я чесно сумніваюся у вашій серйозності.

пʼятниця, 11 жовтня 2019 р.

Мовні курси для компанії


Правила узгодження цілей мовних курсів у вашій компанії
Людям потрібні цілі для просування. Отже, економічно-вигідні  мовні курси повинні, як і будь-яка інша діяльність в компанії, орієнтуватися на результати, які можна регулярно оцінювати. Але щоб ці результати мали значення, ці цілі повинні бути одночасно цільовими, мотиваційними та резонними.
Для економічно-вигідних мовних курсів: встановити цілеспрямовані цілі
Мовні курси компанії завжди повинні бути частиною ділової перспективи підвищення продуктивності чи якості пропонованої послуги. Також рекомендується консультуватися з персоналом, відповідальним за працівників для яких призначений курс. Угода визначає зміст, який повинен бути включений для учасників тренінгу. Взагалі, очікування в курсі є неоднаковими, якщо курс призначений для команди прийому в готелі (хостес) або для інженерів, що обмінюються електронними листами з головним офісом. Потім цю інформацію потрібно буде надіслати вчителю, розуміючи, що очевидно нерозумно планувати мовний курс, де учні бачать лише те, що потрібно для виконання своїх завдань: граматична основа є частиною загальної основи, яку кожен студент має розвивати, щоб розвивати свої мовні навички.

 Для залучених працівників: пропонуйте мотиваційні цілі
Раніше ми говорили, що людині потрібні цілі, але вони також потребують мотивації. Навчитися тому, що не дуже хочеться, завжди буде складним завданням, а часто і неможливим (ми всі пройшли школу та тести з алгебри/історії/граматики/німецької мови – дивлячись на те, що стосується Вас). Хороший менеджер знатиме, як мотивувати учасників португальського курсу, показуючи їм перспективи спілкування та людський розвиток, що відкривається перед ними: «Через рік я хочу, щоб ви змогли вести бесіду з нашою філією в Ріо, навіть якщо це дуже простий діалог”.
Для серйозного планування: домовитись про цілі
Очевидно, що обіцяти новачкам, що, пройшовши курс китайської мови, вони вільно володітимуть мовою Конфуція вже через шість місяців, це, може й, мотивує, проте явно нереально. Одним з найважливіших аспектів підготовки внутрішнього мовного курсу є, не дивно, діалог з викладачем (або, до нього, інститутом). Професіонали знають, скільки годин викладання та/або практики потрібно для досягнення певного рівня. Виходячи з цього, можна домовитись про завантаження курсу на тиждень, тривалість курсу, періодичність тестів та цілі, що підлягають оцінці. Цей план слід потім уточнити, персоналізувати та, ймовірно, виправити, коли вчитель встановив контакт з учнями.

четвер, 10 жовтня 2019 р.

ЧОМУ ПЕРЕКЛАДИ ДУЖЕ ЧАСТО ТЕРМІНОВІ?


Ось 7 причин, чому терміни перекладів завжди на завтра, якщо не на вчора.
Термінові переклади зустрічаються в житті перекладача кожен день. 
«Ой, не хвилюйтеся про термін. Чи зручно вам буде на наступний тиждень?» Зазвичай в цей момент перекладачі піднімають голову, де на обличчі залишилися сліди від клавіатури. Проте їх мрія швидко розвіюється, коли справжній термін: завтра. «Але чому переклади завжди термінові?» буркочачи питають вони, ковтаючи холодної кави…
 ТОМУ ЩО ТАК СКЛАЛАСЯ ІСТОРІЯ
Час прискорюється: у 1838 році, пароплав Сіріус був першим, який перетнув Антлантику за 18 днів. До цього це займало 40 днів. У 1919 році, перший трансатлантичний політ зайняв 15 годин. Сьогодні ж цей 8-годинний рейс знається нескінченним і ми з нетерпінням чекаємо 57-хвилинного польоту, що нам обіцяли до 2030 року. Так само и для перекладачів: сучасність вимагає, щоб все завжди було швидко, включаючи й Ваше бюро перекладів. 
ТОМУ ЩО ТАК ПОТРЕБУЄ ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
Час прискорюється, а відстані скорочуються: спілкування з іншим боком світу стало більш доступним. Ці дискусії не можуть страждати від уповільнення руху сусідів у глобальному селі більше, ніж потрібно. Незалежно від того, щоб привітати батьків з поверненням додому, чи терміново перекласти медичний переклад.
ЗВ'ЯЗОК ТА ТЕРМІНОВИЙ ПЕРЕКЛАД
Сьогодні спілкування миттєве. З появою інформаційних технологій наприкінці 20 століття спілкування вже не можна затримувати. Очікується, що терміновий юридичний переклад буде, якщо не негайним, то принаймні дуже швидким.
ТОМУ ЩО ЧАС – ЦЕ ГРОШІ
Переважна більшість перекладів, які робляться у всьому світі, пов'язані з комерційною діяльністю. Однак ринкова логіка вимагає, щоб ми не втрачали часу.
Якщо терміновий переклад фінансових звітів необхідний, щоб прийняти рішення, комерційні потреби вимагають його без затримок.
ТОМУ ЩО КОНКУРЕНЦІЯ ОЗНАЧАЄ ТЕРМІНОВІСТЬ
Ця бізнес-логіка також діє між бюро перекладів: нині жодне бюро перекладів не може відмовитись від термінових перекладів. Вони є невід’ємною частиною бізнесу. Перекладацьке агентство, яке не може терміново працювати, буде виключено з гри.
ТОМУ ЩО ШВИДКІСТЬ ТЕПЕР ОЗНАЧАЄ ЯКІСТЬ
З розвитком програмного забезпечення для перекладу, перекладач тепер може працювати швидко і добре. Завдяки використанню спеціалізованих словників та автоматизованій процедурі повторення, сьогодні перекладач, наприклад, має інструменти для створення будь-якого термінового маркетингового перекладу не побоюючись якості роботи.
ТОМУ ЩО…МИ МОЖЕМО!
Теж саме програмне забезпечення робить командну роботу простішою, зручнішою та ефективнішою. Сьогодні ми можемо поділитися довгим документом між декількома перекладачами без послідовності чи стильових питань. Якщо ви додасте до цього досвідчених керівників проектів та кваліфікованих перекладачів, ви отримаєте великі перекладені тексти в терміні з одного дня на інший, не погіршуючи якість.

вівторок, 8 жовтня 2019 р.

Помилки машинного перекладу


Хоч комп’ютери і вкрали у людей багато роботи у різних сферах, вони не є загрозою для професійних перекладачів. Ось основні причини цього явища.
Сьогодні ми всі маємо доступ до машинного перекладача і часто спокушаємося використовувати цей інструмент. Але достатньо лише декількох засновувань, щоб зрозуміти, що це не завжди ефективний спосіб. Причина – автоматичні перекладачі забезпечують буквальний переклад того, що написано, не враховуючи культурних та контекстуальних факторів, що є важливими для будь-якого професійного перекладу. Ось чому автоматичні перекладачі часто допускають помилки. 
Хоч комп’ютери і вкрали у людей багато роботи у різних сферах, вони не є загрозою для професійних перекладачів. Ось основні причини цього явища.
ТИП ДОКУМЕНТУ
По-перше, засоби для перекладу дуже загальні. Причина проста: вони повинні бути корисні для будь-якого типу документа. Тут і з’являється найгірший ворог машинного перекладу – полісемія. Нижче наведено приклад, який повинен змусити вас посміхнутись, коли комп’ютер, очевидно, на слово «advocat» не має того самого значення в юридичному контексті, як і в кулінарному.  

МОДЕЛЬ ПЕРЕКЛАДУ

Ще одна вада машинного перекладу полягає в моделі перекладу. Ці інструменти порівнюють численні колекції текстів і складають із них правила перекладу. Професійний перекладач, не дивлячись на ці правила, з кожним новим перекладом документів стикається з новими складнощами, які він може подолати, прийнявши відповідне рішення. Програмне забезпечення на таке не здатне. 
ДЕЯКІ ПРИКЛАДИ ПОМИЛОК МАШИННОГО ПЕРЕКЛАДУ.




Тут програмне забезпечення переклало загальну назву для одягу як торгову марку.





Тут полісемія призвела до типової помилки комп’ютера. Дієслово “sauter” можна перекласти з французької мови як стрибати, чи пропустити та залишити англійською мовою, залежно від контексту. На жаль, для цих досить недосконалих перекладачів дієслово було використано неправильно. Для контексту краще було б використати значення «пропустити», щоб зберегти початкове значення речення. 

Продовжуємо роздивлятися серію помилок із наведених нижче прикладів. Як ми можемо забути публікацію Беньяміна Нетаньягу, який мав змогу познайомитись з Франсуа Олландом. Тут машинний перекладач, запропонований відомою соціальною мережею, надав особливо кумедний результат французькою мовою. 




Розглянемо ще одну? У січні 2012 року, сайт Міністерства оборони країни Південно-Східної Азії опублікував статтю про одяг для своїх чиновників. Згідно з цими рекомендаціями, вони не повинні носити одяг, що привертає увагу , проте костюм «бойового мангуста» - був цілком дозволенним. Що це взагалі таке? Департамент швидко усунув ці переклади, поклавши провину за цю помилку на відому компанію машинного перекладу. 

Крім того, в медичному чи юридичному контексті поганий переклад може мати серйозні наслідки. Висновок є таким: завжди будьте обережні з машинним перекладом. Вони можуть бути корисними в деяких випадках, але їм не можна довіряти стовідсотково. Наша порада – використовувати професійні послуги перекладу

неділя, 6 жовтня 2019 р.

СВЯТИЙ ІЄРОНІМ: ПОКРОВИТЕЛЬ ВАШИХ ПЕРЕКЛАДІВ


Загадка: який є зв'язок між Євсевієм Софронієм Ієронімом Стрідонським, що народився у 4 ст. на території сучасної Хорватії та вашим бюро перекладів
ПРИВІТ, МЕНЕ ЗВАТИ ЄВСЕВІЙ
Якби ми вам сказали, що маленький Євсевій народився одного прекрасного дня в 347 році в не менш прекрасному маєтку, яким володіли його батьки на кордові Паннонії та Далмації, чи допомогло б це вам? Ні? Навіть якщо додамо той факт, що в 12 років він поїхав вчитися в Рим, де став великим шанувальником творів Цицерона? Досі ні? А як щодо того, що в 375 році він пішов чинити покаяння за свою любов до язичницької літератури в Сирійську пустелю? Потім через три-чотири роки він був висвячений на священика в Антіохії? Що в 382 році він повернувся до Риму, де став радником папи Дамасія I? Що його попросили переглянути латинський переклад Біблії? 
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, ІЄРОНІМ!
Остання підказка: 30 вересня ми святкуємо (з великою повагою) день святого Ієроніма. Однак святий Ієронім – це не що інше, як сценічне ім’я для нашого друга Євсевія. Тепер ви розумієте: коли певні професіонали улюбленого спеціалізованого бюро перекладів встають у глухий кут при перекладі, вони, безумовно, звертаються до практично невичерпних ресурсів наших мовних служб. Але також вони відправляють стриману молитву до святого Ієроніма.  Покровителя перекладачів. Тих, хто знаходить переклад неперекладних виразів, використовує гіпер-спеціалізовані словники для цього медичного перекладу надмірного розміру, встановлює 70 хвилин для цього іншого термінового перекладу фінансового звіту, відновлює пошкоджені файли…
ІЄРОНІМ СТРІДОНСЬКИЙ: ЛІДЕР РИНКУ БІБЛІЙНОГО ПЕРЕКЛАДУ
Ієронім Стрідонський – один із перших, хто використовував єврейську версію біблійних текстів для їх тлумачення. У той час такий підхід був нечуваним у християнстві, він базувалося на Септуагінті (грецькій версії) та її перекладах. Мовні навички Ієроніма дозволили йому створити єдиний переклад Біблії. Ця версія, відома як Вульгата, стала б офіційною Біблією з часів Третинського Собору (15 століття). Цього достатньо для того, аби стати святим, чи не так? 
Ти можеш відповісти «звичайно». Проте це означає, що ваші документи існують лише через милість трансцендентної благодаті ченця, який помер і був похований 16 століть тому? Та навряд чи. Ваші юридичні, маркетингові чи інші переклади документів знаходяться в хороших руках, ні в святих та ні в скелетних. Це проста подяка Ієроніму. Ніколи не знаєш, коли він може знадобитися…

пʼятниця, 27 вересня 2019 р.

Бізнес-переклади для Китаю


Інколи буває, що гарний світовий бренд не може завоювати життєвий простір на цільовому ринку Китаю, тому несе фінансові втрати. Міркували чи ви колись, що могло стати причиною такого провалу? В них є інвестори, співробітники, партнери по бізнесу, постачальники та клієнти.  На якому етапі все іде шкереберть? 
Переклад документів на китайську мову
Китай – це одна з прибуткових та складних економік. Прибуткова, тому що має величезний потенціал для бізнесу майже в усіх сферах, і, звичайно, колосальну виробничу базу. Складно, тому що англійська чи якась інша мова не використовується в Китаї і вам потрібно надавати всю інформацію на їх рідній мові, щоб розрекламувати бренд правильно. Більшість компаній не можуть зрозуміти, що «для того, щоб ринок прийняв вас, вам потрібно прийняти ринок»
Вивчивши помилки світових брендів в Китаї, можна зробити певні висновки та вдосконалити свою майбутню стратегію ведення бізнесу.
Пріоритетом кожної компанії в першу чергу має стати прагнення освоїти переклад на китайську, щоб пристосувати бізнес до культури та традицій. Дуже важливо домогтися впізнованості на цільовому ринку. Це призводить до кращого сприйняття вашої компанії ринком і будівництва міцної клієнтської бази. 
Ось деякі причини, які з більшою долею ймовірності призводять к провалу:
Брак кваліфікованого персоналу
Є різниця в тому, щоб наймати просто співробітників чи наймати професіоналів. Більшість стартапів закінчилися провалом, тому що не змогли сформувати команду, яка могла б докласти всі свої зусилля заради успіху компанії. Для любої організації персонал надзвичайно важливий для підтримки стабільності в роботі. Якщо ви наймаєте людей, які думають тільки про гроші та ніякої зацікавленості у створенні ідеї, то природньо що в такому випадку все рано чи пізно зазнає краху. Шукайте людей з вогником, вони більше підходять для вирішення проблем і приносять свій внесок у загальну справу.
Що на Заході добре, то не працює в Китаї
Той факт, що ви придумали чудову ідею, яка гарно реалізується у вашій країні, не означає, що це буде так само в Китаї. Більшості стартапів радять ретельно вивчати ринок, що дасть вам краще розуміння ваших інноваційних продуктів. У майбутньому це дозволить зробити рекламний та робочий стиль більш модернізованим. Бренди, що створюються по світовим стандартам часто терплять невдачі в Китаї, прикладом є Marks & Spencer, Wal-Mart, та інші.
Гонконг – не приклад для всіх китайців.
Треба розуміти різницю в смаках жителів Гонконгу та континентального населення Китаю. Різниця в поняттях життєвого устрою, смаку, моди, цінностей та норм, як між небом та землею. Більшість західних компаній вважають, що ці дві країни схожі, проте вони помиляються, тому і не можуть привернути увагу китайської аудиторії. Існує велика кількість розбіжностей у культурі та платоспроможності. Китайська молодь на континенті, скоріше за все, має більше платоспроможність у порівняні з будь-якими іншими країнами.
Жорстка конкуренція з місцевими компаніями.
Закон переважно захищає інтереси місцевих компаній. Світові бренди стикаються с жорсткою конкуренцією китайських локальних брендів, що кидає виклик їх якості, надійності і особливо, ціною. В такому випадку, потрібно намагатися виграти перевагу першого ходу. Стати впізнаваним брендом і відрізнятися від інших. Тому не сумнівайтеся в перекладі всього вашого маркетингового матеріалу у професійному бюро перекладів

четвер, 26 вересня 2019 р.

Редагування перекладу


Правильне повідомлення для багатомовної аудиторії звучить досить просто, проте потребує редагування перекладу (вичитування), щоб все ідеально співпадало по сутті та звучало як треба. Вичитування не оцінено як повинно серед редакторів та корегувальників, оскільки вважається «закулісною» справою. Насправді ж саме редагування рятує імідж брендів. Ця професія пролила світло на багато «недоліків» компаній, коли вони перекладали повідомлення неточно і це призводило до поганих наслідків.
Міксування перекладу в процесі вичитування та редагування може наштовхнути вас на деякі помилки, що повинні бути виправленні до того часу, як ви обнародуєте текст. В цей момент компанії перетинають глобальні межі і локальний контент відіграє важливу роль в тому, щоб упевнитися, що повідомлення буде відображено на однаковому рівні для всіх платформ. Хоча вичитування вважається крайнім заходом, тим не менш воно гарантує, що все буде виконано як потрібно. 
Коротко про те, що таке редагування:
  • Ретельний аналіз контенту щодо наявності помилок.
  • Забезпечення останньої стадії перекладу і гарантія точності перекладу.
  • Перевірка, що проводиться кваліфікованим спеціалістом.
  • Підкреслення граматичних помилок і гарантія правильності значення.
  • Відокремлені команди корегувальників, які підготовлюють ваші перекладені документи до публікації. 
Цей процес надзвичайно важливий для покращення контенту в бізнесі на будь-якому каналі даних та в будь-який цільових країнах. Це дуже корисно для запуску світового продукту і важливої інформації, оскільки це гарантує:
Солідне враження
Ви справляєте гарне враження, коли розмовляєте правильно та осмисленно. Найскладніша справа – донести свою думку в країнах, де не використовують англійську мову. Якщо інформація чи контент, який ви надаєте має сенс і має діло до справи, корисний та гарно написаний, тоді є велика ймовірність збільшити впізнаваність бренду. Переконайтеся, що помилки відсутні, оскільки навіть маленька помилка залишає не найкраще враження у покупців, що, в свою чергу, створює негативну критику для компанії.
Забезпечення найкращою документацією
Крім того, вичитування забезпечує найкращу документацію та дослідницький контент в чітко-вираженій формі. Ви будете вільно керувати всім оффлайн- та онлайн-контентом в залежності від ступеню його важливості, що призведе до кращого та більш м’якого залученню покупців. У якості тимчасової міри, ви можете найняти мовних спеціалістів у вашу компанію, щоб відшукувати дивну вимову і граматичні помилки. 
Вагому допомогу для уникнення непорозуміння
Простір непорозуміння та помилкового тлумачення не тільки відлякує покупців, але й впливає на виживання вашого бізнесу. Конкуренти намагаються зловити кожен шанс, щоб обійти вас, але вичитування не дає їм цього зробити. Воно допомагає  сильно зменшити ризики спілкування і гарантує, що всі ваші слогани, описи, маркетинговий матеріал, угоди, контракти і переговори по ціновій політиці будуть ретельно підготовленими. 
Фактори вичитування
Існує декілька факторів вичитування, на які слід звернути увагу і деякі з них перераховані нижче:
  • Пунктуація
  • Структура речення
  • Формат тексту
  • Помилки при наборі
  • Перевірка гіперпосилань
  • Інформаційний потік
  • Граматика
  • Вимова
  • Візуальна щільність
  • Скорочення
  • Визначення образливих слів та культурного контексту
  • Помилки при наборі (опечатки)
Сьогодні глобалізація стала набагато легша, але формулювання потоку інформації досить важка задача. Міксування вичитування при перекладі призводить до оптимальної комунікаційної стратегії для вашого онлайн- та оффлайн-контенту, що позитивно відображається при побудові компанії. Це мрія та життєво-необхідна задача для більшості світових компаній, щоб вести діалог на більш широкому рівні. Завдяки такому підходу до перекладу контенту, це легкодосягаємо.


понеділок, 23 вересня 2019 р.

Бизнес-переводы для Китая





 Иногда бывает, что хороший мировой брэнд не может завоевать жизненное пространство на целевом рынке Китая из-за чего несет финансовые потери. Задумывались ли вы об основной причине такого провала? У них есть инвесторы, сотрудники, партнеры по бизнесу, поставщики и клиенты. На каком же этапе все идет не так?
Перевод документов на китайский язык
Китай - это одна из прибыльных и сложных экономик. Прибыльная, потому что огромный потенциал для бизнеса практически в каждой сфере, и конечно, колоссальная производственная база. Сложно, потому что английский или любой другой язык не употребляется в Китае, и вам необходимо предоставлять всю информацию на их родном языке, чтобы разрекламировать брэнд правильно. Большинство компаний не могут понять, что «для того чтобы рынок принял вас, вам нужно принять рынок».
Изучив ошибки мировых брэндов в Китае можно сделать определенные выводы и усовершенствовать свою дальнейшую стратегию ведения бизнеса.
Приоритетом каждой компании в первую очередь должно стать стремление освоить перевод на китайский, чтобы приспособить бизнес к культуре и традициям. Чрезвычайно важно добиться узнаваемости на целевом рынке. Это приводит к лучшему восприятию вашей компании рынком и строительству крепкой клиентской базы. 
Вот некоторые причины, которые с большой вероятностью приводят к провалу:
Нехватка обученного персонала
Есть разница в том, чтобы нанимать просто сотрудников или нанимать профессионалов. Большинство стартапов закончились провалом, потому что не могли сформировать команду, которая могла бы приложить все свои усилия ради успеха компании. Для любой организации персонал чрезвычайно важен для поддержания стабильности в работе. Если вы нанимаете людей, у которых на уме только деньги и никакого интереса в создании идей, естественно в таком случае все рано или поздно потерпит крах. Ищите людей с огоньком, они больше подходят для решения проблем и приносят свой вклад в общее дело.
Что на Западе хорошо, то не работает в Китае
Тот факт, что вы придумали восхитительную идею, которая отлично реализует себя в вашей стране, не означает, что это будет точно так же в Китае. Большинству стартапов советуют тщательно изучать рынок, что даст вам лучшее понимание ваших инновационных продуктов. В дальнейшем это поможет сделать рекламный и рабочий стиль более совершенным. Брэнды, которые создаются по мировым стандартам часто терпят неудачи в Китае, примером являются Marks & Spencer, Wal-Mart, и т.д.
Гонконг – не пример для всех китайцев
Нужно понимать разницу во вкусах жителей Гонконга и материкового населения Китая. Разница в понятиях жизненного уклада, вкуса, моды, ценностей и норм, как между небом и землей. Большинство западных компаний считают, что эти две страны похожи, но они ошибаются и поэтому не могут привлечь китайскую аудиторию. Существует огромное различие в культуре и платежеспособности. Китайская молодежь на материке скорее всего имеет большую платежеспособность сравнительно с любыми другими странами.
Жесткая конкуренция с местными компаниями
Закон преимущественно защищает интересы местных компаний.  Мировые брэнды сталкиваются с жесткой конкуренцией китайских локальных брэндов, что бросает вызов их качеству, надежности и особенно цене. В таком случае, нужно постараться выиграть преимущество первого хода. Стать узнаваемым брендом и отличаться от других. Поэтому не сомневайтесь в переводе всего вашего маркетингового материала в профессиональном бюро переводов.

середа, 11 вересня 2019 р.

Загубилися в технічному перекладі? Вихід є!



Багато бюро перекладів часто губляться в спеціалізованих перекладах, наприклад, у разі перекладу технічної тематики. 
Якщо ви берете будь-який тип перекладу, скажімо, переклад літератури, то для такого типу перекладу вимагається знання культурних нюансів, тоді як в технічному перекладі - необхідно зосередитися на конкретних термінах.
Таким чином, різні види перекладу вимагають різних навичок з певною спеціалізацією.
Навіщо вам потрібен досвідчений технічний перекладач?
Ви не можете дати технічне завдання на переклад перекладачеві, у якого немає або дуже мало досвіду в технічній сфері. Такі перекладачі можуть зіткнутися з труднощами при використанні певних термінів галузі і можуть в результаті надати вам неправильний переклад. Це тільки збільшить витрати і можливо у вас будуть певні збитки.
Як Вам знайти потрібного перекладача?
Вам доведеться шукати фахівця з мов, який міг би говорити на цільовій мові і мати досвід перекладу у Вашій галузі. Наприклад, Ви спеціалізуєтесь на авіаційній галузі і хочете, щоб Ваші інструкції до літаків були перекладені іспанською мовою. В цьому випадку Вам потрібно буде знайти перекладача, який міг би говорити іспанською і спеціалізуватися на переводі авіаційної галузі.
Звертайтеся в бюро перекладів, а не до конкретного перекладача
На думку самих же перекладачів, краще шукати ідеальну перекладацьку компанію, ніж позаштатного або незалежного перекладача. 
Відповідна компанія, наприклад, бюро перекладів Київ, із задоволенням виконає переклад такої тематики, забезпечить вас персональним проект-менеджером, який буде стежити за тим, щоб проект був максимально якісно перекладений і відповідав вашим потребам.
Окремі перекладачі не завжди можуть бути досить кваліфікованими, щоб перекладати технічні тексти. 
З компанією, якщо говорити про відоме бюро перекладів, ви можете бути впевнені, що проект буде доручений перекладачеві, який спеціалізується на цій галузі й володіє необхідною мовою. 
Не витрачайте свої гроші на інвестиції в переклади позаштатними перекладачами.

пʼятниця, 6 вересня 2019 р.

Локалізація мобільних ігрових додатків


5 факторів, які слід враховувати для досягнення успіху при локалізації мобільних ігрових додатків
Всім відомо про популярність і попит на мобільні ігрові додатки. Сьогодні більшість компаній користуються послугами сторонніх бюро перекладів при локалізації мобільних ігрових додатків для виходу на міжнародні ринки, на яких говорять різними мовами. Простіше кажучи, локалізація допомагає підприємцям отримувати прибутки і дозволяє їхньому бізнесу виходити за межі національних кордонів.
Але процес локалізації не такий простий. Він вимагає від Вас звернення до уваги на деякі моменти:
Найм ідеального постачальника послуг локалізації
Очевидно, ви захочете, щоб над вашим проектом працювала досвідчена команда. Тому важливо найняти професійне бюро перекладів, яке допоможе з локалізацією мобільних додатків. У таких компаній зазвичай є спритна досвідчена команда, яка перекладає додаток на стільки мов, скільки вимагає клієнт, а команда локалізації забезпечує адаптацію додатка відповідно до культури цільової аудиторії, а також одночасно зберігає стиль гри.
Думати про культури
Сама локалізація означає, що текст повинен бути адаптований до місцевої культури цільової аудиторії. Отже, хоча Ви стурбовані локалізацією додатків для мобільних ігор, Ви повинні бути дуже уважні до фактору «культури». Команда локалізації, що працює над Вашим проектом, повинна складатися з перекладачів-носіїв мови, у яких глибоке розуміння культури. Можливо, Вам доведеться локалізувати або адаптувати всю гру (зберігаючи оригінальну сутність) відповідно до культури цільової аудиторії. Зовнішній вигляд, стиль і відчуття гри повинні сподобатися Вашої аудиторії.
Пошук найбільш «корисних» мов
Перед початком проекту по локалізації завжди краще вивчити мови, якими розмовляють у всьому світі. Ці мови, як правило, будуть найбільш корисні для Вас. Тому намагайтеся перекласти і локалізувати Ваш додаток ціма основними мовами. Проста причина цього полягає в тому, що Ви відразу зможете обслуговувати величезну аудиторію. Основними мовами локалізації є французька, італійська, німецька, іспанська, російська, китайська і португальська. Компанії вважають, що слід досліджувати найбільш прибуткові зарубіжні ринки, у яких не так багато конкурентів.
Перекладачі повинні знати більше про гру
Без належного розуміння гри - її персонажів і історії, перекладачі не зможуть правильно оцінити переклад та локалізацію гри. Тому важливо з Вашої сторони надати їм повну інформацію, щодо Вашої гри, включаючи скріншоти, списки глосаріїв і опис гри. Не намагайтеся уникнути цього, тому що це принесе Вам користь. Відбувається те, що перекладачі (коли не мають інформації про гру) не розуміють її нюанси, що призводить до поганої якості перекладу, який далекий від розваг і ігрової привабливості.
Час і вартість локалізації
Час, що витрачається на виконання завдання локалізації, і витрати, пов'язані з нею, є основними факторами, на які Ви повинні звернути увагу. Процес локалізації методичний, і для його завершення може знадобитися багато часу. Отже, локалізація ігрової програми повинна бути почата якомога швидше, тобто на етапі розробки. Хоча перекладачам буде трохи складно зробити переклад текстів на етапі розробки, але, якщо ви переконаєте своїх розробників і перекладачів працювати разом, це призведе до гарних результатів. Також вартість локалізації буде низькою. Якщо Ви не оберете цей варіант, Вам доведеться повторно змінити гру відповідно до локалізованої версії.

Отже, якщо Ви хочете, щоб Ваш ігровий додаток досяг максимальної оцінки і визнання на міжнародному ринку, зауважте ці моменти і починайте процесс локалізації. Почніть з пошуку досвідчених рук - бюро перекладів, звичайно, які зможуть працювати над вашим проектом.

четвер, 5 вересня 2019 р.

Локализация мобильных игровых приложений


5 факторов, которые следует учитывать для достижения успеха при локализации мобильных игровых приложений

Всем известно о популярности и спросе на мобильные игровые приложения. Сегодня большинство компаний пользуются услугами сторонних бюро переводов по локализации мобильных игровых приложений для выхода на международные рынки, которые говорят на разных языках. Проще говоря, локализация помогает предпринимателям получать прибыль, доходы и позволяет их бизнесу выходить за пределы национальных границ.
Но процесс локализации не очень прост. Он требует от вас принять во внимание некоторые моменты:

Найм идеального поставщика услуг локализации
Очевидно, вы захотите, чтобы над вашим проектом работала опытная команда. Поэтому важно нанять профессиональное бюро переводов, которое поможет с локализацией мобильных приложений. У таких компаний обычно есть ловкая опытная команда, которая переводит приложение на столько языков, сколько требует клиент, а команда локализации обеспечивает адаптацию приложения в соответствии с культурой целевой аудитории, а также одновременно сохраняет стиль игры.

Думать о культурах
Сама локализация означает, что текст должен быть адаптирован к местной культуре целевой аудитории. Итак, хотя вы озабочены локализацией приложений для мобильных игр, вы должны быть очень внимательны к фактору «культуры». Команда локализации, работающая над вашим проектом, должна состоять из переводчиков-носителей языка, которые имеют глубокое понимание культуры. Возможно, вам придется локализовать или адаптировать всю игру (сохраняя оригинальную сущность) в соответствии с культурой целевой аудитории. Внешний вид, стиль и ощущение игры должны понравиться вашей аудитории.

Поиск наиболее выгодных языков
Перед началом проекта по локализации всегда лучше изучить языки, на которых говорят во всем мире. Эти языки, как правило, будут наиболее выгодными для вас. Поэтому постарайтесь сделать перевод и локализовать ваше приложение на этих основных языках. Простая причина этого заключается в том, что вы сразу сможете обслуживать огромную аудиторию. Основными языками локализации являются французский, итальянский, немецкий, испанский, русский, китайский и португальский. Компании считают, что следует исследовать наиболее прибыльные зарубежные рынки, у которых не так много конкурентов.

Переводчики должны знать больше об игре
Без должного понимания игры - ее персонажей и истории, переводчики не смогут по достоинству оценить перевод и локализацию игры. Поэтому важно с вашей стороны предоставить им полную информацию, касательно Вашей игры, включая скриншоты, списки глоссариев и описание игры. Не пытайтесь избежать этого, потому что это принесет вам пользу. Происходит то, что переводчики (когда не имеют информации об игре) не понимают ее нюансы, что приводит к плохому переводу, который далек от развлечений и игровой привлекательности.

Время и стоимость локализации
Время, затрачиваемое на выполнение задачи локализации, и затраты, связанные с ней, являются основными факторами, на которые вы должны обратить внимание. Процесс локализации методичен, и для его завершения может потребоваться много времени. Следовательно, локализация игрового приложения должна быть начата как можно скорее, то есть на этапе разработки. Хотя переводчикам будет немного сложно сделать перевод текстов на этапе разработки, но, если вы убедите своих разработчиков и переводчиков работать вместе, это приведет к хорошим результатам. Также стоимость локализации будет низкой. Если вы не выберете этот вариант, то придется повторно изменить игру в соответствии с локализованной версией.
Итак, если Вы хотите, чтобы ваше игровое приложение достигло максимальной оценки и признания на международном рынке, примите во внимание эти моменты и приступайте к задаче локализации. Начните с поиска опытных рук (бюро переводов, конечно!), которые смогут работать над локализацией контента.